OBERON - Agenda firmy
Sme partnerskou servisnou organizáciou firmy Exalogic, s.r.o.,
pre účtovný systém OBERON - Agenda firmy.
pre účtovný systém OBERON - Agenda firmy.
- OBERON je komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.
- Podpora na celom území Slovenska - viac ako 60 zmluvných servisných partnerov zabezpečuje inštaláciu, zaškolenie, servis.
- Slovenský produkt s 20 ročnou históriou - OBERON používa už viac ako 4600 firiem.
Účtovníctvo
Systém OBERON Vám ponúkne presne to, čo potrebujete - jednoduchosť, prehľadnosť, rýchlosť. Účtovanie nebolo nikdy predtým také jednoduché a to nemusíte byť ani zdatný účtovník - podvojné a jednoduché účtovníctvo, exporty údajov pre Finančnú správu, komunikácia s bankami, integrácia s ostatnými modulmi ...
Skladová evidencia
Modul Sklad obsahuje všetky evidencie potrebné pre vedenie skladu (skladového hospodárstva, MTZ). Rozšírená cenotvorba, varianty, výrobné čísla, komunikácia s internetovým obchodom a množstvo ďalších zaujímavých možností robí z tejto evidencie skutočne profesionálne riešenie.
Pokladnica OBERON
Vytvorte z Vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu. Môžete pripojiť veľký sortiment fiškálnych modulov, pokladničných tlačiarní, displejov a množstvo ďalších prídavných zariadení. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný, reštauračný režim, prípadne špeciálne režimy činnosti ako je fast-food.
Mzdy a personalistika
Z balíka systému OBERON je ten najjednoduchší nástroj na spracovanie miezd aký vôbec existuje. Spracovanie miezd v malej firme Vám mesačne zaberie len niekoľko minút.
Hotelová recepcia
Modul prináša všetky bežné agendy, ako sú evidencia rezervácií, vedenie domovej knihy, rezervácií priestorov a športových potrieb, povinné hlásenia vízových cudzincov, on-line rezervácie a to len za zlomok ceny veľkých hotelových systémov.
Evidencia vozidiel
Táto evidencia Vám pomôže splniť zákonnú povinnosť s vykázaním uskutočnených jázd. Okrem toho získate prehľad o dopravných výkonoch vozidiel vo firme.
CRM a registratúra
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) ako aj mnohé vnútrofiremné procesy už nemusia byť nočnou morou. Mať poriadok v týchto veciach zvyšuje výkonnosť firmy, zlepšuje kontrolu nad zamestnancami a prináša úsporu času pri sledovaní obchodných prípadov, či pracovných úloh.
Mobilné riešenia
Ak chcete mať aktuálne informácie vždy a všade, používajte manažérsky nástroj OBERON Web. Nadstavbová webová aplikácia poskytuje v grafickej podobe informácie ako napr. aktuálne stavy zásob, tržby v pokladniciach, stavy zásob, neuhradené faktúry, obsadenosť hotela a množstvo ďalších zaujímavých údajov.